Orang Yang Paling Dibenci

Sejak due-menjak ni, aku busy sket tlg mak ngan bapak aku kat kebun.
Ditambah lg tensyen ngan JPA yg sgt laju bwat kerja.
Sampai arini xsampai2 offer letter aku.
So, idea yg dtg kat pale otak aku ni cume perkara2 yg aku benci je:D


1. Orang sound aku tapi die pon bwat mende tu
Ni antare aku plg benci la. Contoh org tu sound aku nak gne barang die tye dulu
Tapi die amek barang aku sesuka-suki bapak die punye anak je

2. Orang yg kutok ape aku minat

Biar la kite minat ape pon kan, mesti kite xsuke org kate mcm2. Adela sorang kawan aku ni. Die minat gak anime game sume. Tp bile aku citer psl Kamen Rider die kate mcm bebudak plk.Mmg la Kamen Rider tu disasarkan utk bebudak tp aku tgk die lyn anime pon anime bebudak

3. Orang yg nak menang je
Ni pon aku tensen gak org camni. Walaupon dah terbukti die salah, die still kluarkan statement nak menang. Orang camni lyk diberi penyepak je.

4. Orang yg berlagak pandai tapi hampeh
Ni kawan aku la ni. Die kate ulama' lg tinggi dari Nabi. Aku ni mmg la xalim mahupon pandai. So, mase die citer psl tu aku senyap je. Pastu aku refer kat ustaz kat tempat aku die bgtau yg mende tu xbetol dan sebahgian tarekat yg sesat. Kawan aku tu jenis xleh diajar so aku cakap pon xgne.

5. Orang yg kondemkan member
Ni aku plg tensen la. Org yg mcm ni plg siot laa. Diorg ni sbnrnye takut ngan org lg bagos. Diorng ni pon kondemkan member yg lg bagos utk nampak bagos.

byk lg sebenarnye org yg aku benci
tp sbb tensen ni tu je la yg kuar dri pale otak aku ni

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Copyright © 2009 - Sahabat Gua - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template