Blog Title Changed

Dah dekat 6 bulan xde post bru kat blog aku ni. Busy ngan exam dan study bwat aku pening. Masa pulak mencemburui aku. Pastu tiba2 aku tukar name blog aku, kalo korg M.Nasir tau la ni tajuk lagu die. Citer pasal Ashabul Kahfi.


BTW mase cuti ni aku banyak abeskan mase lyn novel ngan men game. Game yang aku dah abiskan bru 3 iaitu Dissidia: Final Fantasy, Toy Story 3 ngan Crisis Core: Final Fantasy VII pastu skang tgh lyn Jeane D'Arc, legenda Joan of Arc yg difantasikan. Lepas abes game ni aku nak lyn Monster Hunter Freedom Unite lak. Skang ni xbyk game bru untuk PSP sbb developer tgh hype ngan N-3DS.

Novel yang aku tgh lyn skang ialah novel 1515 karya Faizal Tehrani, novel ni agak berat sbb die ade unsur2 sejarah. Abes je satu bab aku kena bkk  buku2 sejarah sbb nak faham citer dlm novel tu. Mmg leceh lah siket tp demi nak faham tu kene la korban mase. Sebelum mule bace novel 1515 aku dah habiskan bace satu lagi novel, Cinta Sufi karya Ramlee Awang Murshid. Agak lyn la novel ni sbb jalan citer die mcm komik Hong Kong. Ade lwn2, jiwang ngan seram skali.

Akhir skali, aku nak ucapkan trimas sbb rela bace entry ni smp abes. Sejak akhir2 ni aku menghadapi 'writer's block' sket tu pasal aku malas nak update blog.

P/S: Gambar adalah hiasan semate-mate

SEKIAN

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Copyright © 2009 - Sahabat Gua - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template