Selamat Aidil Fitri Maaf Zahir dan Batin

Setelah lame xupdate blog, mlm raye ni aku update. Bkn aku malas update cme aku busy ngan exam AS yg akn dtg xlame lg. Susah woo exam ni kalo kantoi, xfly le aku huhu. Boring aaa citer exam ni, bwt tensen je. Sempena raye ni aku nak minx maaf kalo ade terkasar bahse dan tersilap laku. Aku harap raya thn ni akan bwe rahmat kpd aku dan semua umat Islam dan tidak lupe kepada yg bkn Islam aku sentiasa berdoa agar anda mendapat hidayah dr Allah. Td bru je aku dpt duit raya dr PAS kampung aku, UMNO bile ntah nak kasi (dah gne utk beli langsir umah atau downpayment kete bru kot hahaha). Ade la jumpe member2 aku, plg best bile penghulu tye blaja katne aku ngan sempoinye jwb Sepang je, mesti org look down kan. Jgn main2 K** tu pernah dpt 'best in the world' tau. Bagi menghangatkan suasana raya ni layan le lgu Suasana Hari Raya versi Hatsune Miku.



Oleh sbb aku dah krg lyn anime, jgn sebut pasal Narutard Shitpuden ngan Bleachjerk kat aku sbb aku dah bosan. So aku jumpe alternatif bru utk ganti anime, ie Tokusastu. Cth die mcm Kamen Rider, Super Sentai, Ultraman, Garo, Cutie Honey The Live, Metal Hero, dan yg sewaktu dgnnye. Kamen Rider Decade bru je abes. Sbrnye xabes pon smbg muvi bln Disember. Dem btol kan, haha. Korg cbe tgk kat Youtube, video Hitler bengang ngan Decade ni. Gelak guling2 aku tgk . So, sekarang ni aku nak citer psl Kamen Rider lps Decade ni. Citer Kamen Rider yg bru ialah Kamen Rider W (sebutan Double). Mase bru kuar gambar2 leaked kat tenet, aku tensen sket sbb design die mcm Kikaider. Aku bru tgk episod 1 yg T-N sub. Seblom aku tgk, aku saspek citer ni xbest dan bosan, tp lps tgk mcm lg best dr Decade lak. Yup, diulang lg best dr Decade. Utk episod 1 die pye aksi mantop, CGI mantop(xmcm Decade yg asyik gne patung utk wtk Kivala) , pergh mmg tiptop la wa ckp lu(sambil bwat slang ala mat rempit). Sng korg tgk la opening theme W ni. Layanzz..

http://www.youtube.com/v/LtmXwFHx7a0

LASTLY, aku nak minx maaf bwt kali kedua dr hujung rambut sampai hujung kaki atas segale khilaf yg aku dah lakukan. Semoga raye tahun ni hidup kita akan dirahmati Allah. Jgn lupe berhati2 di jalan raya.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Copyright © 2009 - Sahabat Gua - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template